Εγκατέλειψε τον σκύλο του σε εκκλησία - Άφησε και σημείωμα


Ο ιδιοκτήτης ενός σκύλου τον εγκατέλειψε στην εκκλησία αφήνοντας σημείωμα που ανέφερε πως δεν είχε χρήματα για να τον φροντίσει.

Το σκυλάκι βρέθηκε δεμένο μέσα σε εκκλησία στο Μπλάκπουλ της Βρετανίας.

Πιστοί αλλά και το προσωπικό εντόπισαν τον σκύλο στην εκκλησία που είναι ανοιχτή όλο το 24ωρο.

Δίπλα στον σκύλο βρέθηκε το σημείωμα που άφησε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Αναφέρει πως έμεινε άστεγος και δεν είχε χρήματα για να τον συντηρήσει και πώς λυπάται πολύ που αναγκάζετε να τον αφήσει:

«Σε αγαπώ και λυπάμαι τόσο, τόσο, τόσο πολύ. Δεν ήταν εύκολο για εμένα. Ο σκύλος μου ήταν ο κόσμος μου και δεν ήξερα τι να κάνω. Δεν έχω σπίτι και λεφτά για να τον φροντίσω. Η ζωή μου άλλαξε και δεν μπορώ να φανταστώ τον σκύλο μου να βρίσκεται στο δρόμο, να κρυώνει και να πεινάει. Είναι ήσυχος, φιλικός και αγαπησιάρης. Η καρδιά μου ράγισε και θα μου λείψει, οι λέξεις δεν μπορούν να περιγράψουν πόσο. Ελπίζω να βρει το καινούριο σπίτι που του αξίζει. Σε αγαπώ και λυπάμαι τόσο, τόσο, τόσο πολύ».

Ο σκύλος βρίσκεται σε ιδιωτικό καταφύγιο και του έδωσαν το όνομα Κράκερ.

Πηγή: reader.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια