Η Boeing εντόπισε νέα προβλήματα στα 737 Max παρά τις αναβαθμίσεις


Στα τέλη Δεκεμβρίου του περασμένου έτους, η εταιρία Boeing απέλυσε τον Μάικλ Λούτιγκ, ο οποίος διορίστηκε ανώτερος σύμβουλος του διοικητικού συμβουλίου τον Μάιο, εν μέσω της κρίσης του 737 Max.

Ενώ η Boeing ανυπομονεί να επιστρέψει τα 737 Maxes στην ατμόσφαιρα μετά από σχεδόν ένα χρόνο γείωσης, άρχισαν να αναδύονται νέα προβλήματα με τα αεροσκάφη της εταιρείας.

Εκτός από τα προβλήματα λογισμικού MCAS του 737 Max που ήταν εν μέρει η αιτία δύο θανατηφόρων συντριβών, εμφανίστηκαν δύο άλλα ζητήματα.

Μετά από έναν εσωτερικό έλεγχο τον περασμένο μήνα, η Boeing βρήκε ένα θέμα που δεν είχε αναφερθεί προηγουμένως με την καλωδίωση που βοηθά στον έλεγχο της ουράς του αεροσκάφους. Όπως αποδείχθηκε, η καλωδίωση μπορεί να προκαλέσει βραχυκύκλωμα που με τη σειρά του θα μπορούσε να οδηγήσει σε συντριβή.

Τώρα, η εταιρεία αναλύει εάν ένα τέτοιο σενάριο μπορεί να συμβεί στην πραγματικότητα κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Η Boeing ανακάλυψε επίσης ένα πρόβλημα κατασκευής που άφησε τους κινητήρες του αεροσκάφους ευάλωτους στην αστραπή. Επί του παρόντος, η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) αναπτύσσει μια οδηγία που θα απαιτήσει από την εταιρεία να αποκαταστήσει την προστασία από κεραυνούς, ενώ η Boeing βρίσκεται ήδη στο στάδιο της επίλυσης του προβλήματος.

Παρά το σημαντικότερο αεροσκάφος της Boeing, με περίπου 5.000 παραγγελίες ήδη από διεθνείς αεροπορικές εταιρείες, η εταιρεία δήλωσε ότι έκλεισε το εργοστάσιό της 737 μετά από σχεδόν ένα χρόνο γείωσης.

Ο παγκόσμιος στόλος 737 Max γειώθηκε τον Μάρτιο μετά από δύο θανατηφόρες συντριβές που αφορούσαν το αεροσκάφος που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο συνολικά 346 επιβατών και του πληρώματος.

Πηγή: sputniknews.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια