Καλά που οι 39 Κινέζοι μετανάστες ψόφησαν στην Αγγλία…


Σκέφτεστε αυτοί οι καταραμένοι 39 κιτρινιάρηδες αντί για την Αγγλία να έρχονταν στην Ελλάδα; Σκέφτεστε αυτοί οι 39 σχιστομάτηδες να έρχονταν στην Ελλάδα μαζί με Σύριους, Αφγανούς, Πακιστανούς και άλλους βρωμοπόδαρους; Σκέφτεστε αυτοί οι 39 Κινέζοι μετανάστες να ψοφούσαν στην Ελλάδα κι όχι στην Αγγλία; Τώρα θα μας ζάλιζαν και με αυτούς όπως μας ζάλισαν με εκείνο το αραπάκι τον Αϊλάν που πνίγηκε στο Αιγαίο.

Και μην τυχόν ρε πuστη με πεις ρατσιστή γι’ αυτά που είπα, γιατί ρατσιστής δεν είμαι και θα σου κάνω μήνυση. Δεν είμαι ρατσιστής αλλά δεν έχω δικαίωμα να μην γουστάρω στον τόπο μου τον κάθε λιγδιάρη που φεύγει από τον τόπο του κι έρχεται στα ιερά χώματά μας να μας αναστατώσει; Πολύ περισσότερο ρε κ@ριόλη μην τολμήσεις να με πεις φασίστα γιατί φασίστας δεν είμαι. Φασίστας επειδή ψήφιζα τον τίμιο πατριώτη Μιχαλολιάκο και τώρα ψηφίζω τον Μακεδονομάχο Βελόπουλο που είναι και πεφωτισμένος εξαιτίας των επιστολών του Ιησού Χριστού που κατέχει;

Δεν είμαι ούτε ρατσιστής ούτε φασίστας αλλά πολύ χάρηκα που ψόφησαν οι 39 κιτρινιάρηδες. Δισεκατομμύρια έχει από δαύτους ο πλανήτης. Τι έγινε αν ψόφησαν 39; Έχασε η Βενετιά βελόνι. Δεν είναι ούτε ο φασισμός ούτε ο ρατσισμός. Είναι η φυσική επιλογή. Αυτοί οι παρακεντέδες που τους ονομάζουν πρόσφυγες και μετανάστες οι ψυχοπονιάρηδες, περισσεύουν και περιττεύουν γι’ αυτό και η φύση θέλει να τους ξεφορτωθεί. Ποιοι είναι αυτοί οι δήθεν ανθρωπιστές που θέλουν να τους γλιτώσουν για να βουλιάξει η γη από άχρηστους;

Δεν είναι ρατσισμός και φασισμός να υπερασπίζεσαι τη φυσική επιλογή και αυτό ακριβώς κάνω. Στο διάολο να πάνε και οι 39 βρωμοκινέζοι και όλοι οι βρωμοπόδαροι μετανάστες και πρόσφυγες και στο διάολο να πάτε όσοι θα με πείτε ρατσιστή και φασίστα επειδή δεν γουστάρω τους λαθρανθρώπους και επειδή χαίρομαι που ψοφάνε μακριά από τον ιερό τόπο μας.

Ραφαήλ Βασιλειάδης